Skočite na glavni sadržaj
Centar unutarnjeg tržišta EU - Logo

Komisija odobrila nove promidžbene programe za poljoprivredne proizvode

22.04.2015.

Europska komisija odobrila je 41 novi program za promidžbu poljoprivrednih proizvoda u EU-u i na tržištima trećih zemalja. Vrijednost programa je 130 milijuna eura tijekom tri godine, od čega polovica dolazi iz proračuna EU-a. Time je obuhvaćeno dodatnih 30 milijuna eura stavljenih na raspolaganje nakon ruske zabrane uvoza prehrambenih proizvoda iz EU-a uvedene prošlog kolovoza. Povjerenik za poljoprivredu i ruralni razvoj Phil Hogan komentirao je nove programe: „Promidžba poljoprivredno-prehrambenih proizvoda iz EU-a na svjetskim tržištima snažan je i proaktivan odgovor na rusku zabranu. Povećana sredstva za promidžbene akcije omogućit će nastavak uspješne priče o izvozu EU-ovih visokokvalitetnih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda na svjetsko tržište.“ Odabrani programi, koji potječu iz osamnaest različitih država članica, obuhvaćaju brojne kategorije proizvoda, primjerice svježe voće i povrće, mliječne proizvode, proizvode s oznakom kvalitete, organske proizvode, maslinovo ulje, meso te kombinacije raznih kategorija proizvoda. Sedamnaest programa usmjereno je na unutarnje tržište EU-a, a njih 24 na treće zemlje.

Objavljeno je i priopćenje za medije. Cijeli popis donesenih programa i proračuna dostupan je ovdje.

Izvor: Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, 21.04.2015.