Skočite na glavni sadržaj
Centar unutarnjeg tržišta EU - Logo

„Uživajte, iz Europe je“: 111 milijuna eura za promicanje europske poljoprivrede 2016.

16.10.2015.

‌Tijekom 2016. europskim će proizvođačima biti dostupni programi u vrijednosti od 111 milijuna eura za pronalaženje novih tržišta izvan Europske unije i poticanje potrošnje poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u EU-u. Promidžba je ključan dio mjera potpore poljoprivrednicima koje je predstavila Europska komisija. U okviru nove, danas donesene promidžbene politike bit će dostupno više sredstava, povećat će se stopa sufinanciranja te smanjiti birokracija prilikom odobravanja projekata. Program za 2016. usmjeren je na odabrane treće zemlje u kojima postoji najveći potencijal za rast, osobito u sektorima koji su suočeni s posebno teškim stanjem na tržištu, kao što su sektor mlijeka i svinjskog mesa.

Objavljeno je i priopćenje za medije

Izvor: Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, 13.10.2015.