Skočite na glavni sadržaj
Centar unutarnjeg tržišta EU - Logo

Organizacija godišnjeg odmora putem interneta: je li naznačena cijena i konačna cijena?

08.03.2016.

‌Mreža Europskih potrošačkih centara provodi zajednički projekt na temu: „Organizacija godišnjeg odmora putem interneta: je li naznačena cijena i konačna cijena?“

U 2015. godini mnogi su potrošači izrazili svoje nezadovoljstvo cijenom prilikom rezervacije leta, hotela ili iznajmljivanja automobila putem interneta. Potrošači su izvijestili kako je konačna cijena koju su platili ili koju su trebali platiti često odstupala od cijene naznačene prilikom rezervacije. Jeste li se susreli sa sličnom situacijom?

Bili bismo vam zahvalni ako biste odvojili nekoliko minuta i ispunili upitnik do 18.03.2016.

Vaš doprinos pomoći će prepoznati u kojoj mjeri povećanje cijena prilikom rezervacije putničkih usluga putem interneta krši potrošačko zakonodavstvo Europske unije. Istraživanje navedene tematike važno je kako bi se održalo dobro funkcioniranje jedinstvenog unutarnjeg tržišta, daljnji razvoj europskog potrošačkog zakonodavstva te kako bi se povećala svijest potrošača o njihovim potrošačkim pravima prilikom organizacije godišnjeg odmora putem interneta na jedinstvenom digitalnom tržištu Europske unije.

Izvor: Europski potrošački centar Hrvatska, 07.03.2016.