Skočite na glavni sadržaj
Centar unutarnjeg tržišta EU - Logo

Online rezervacije godišnjih odmora: 10 savjeta za potrošače

29.05.2017.

‌Povodom nadolazećih ljetnih praznika, Mreža Europskih potrošačkih centara (Mreža ECC) objavila je izvješće „Organizacija godišnjeg odmora putem interneta: je li istaknuta cijena i konačna cijena?“.

Svakodnevno raste broj potrošača koji svoj odmor organiziraju putem interneta, dovoljan je jedan klik mišem. U 2015. godini, 19 % zaprimljenih kontakata potrošača odnosio se na probleme koji su se pojavili za vrijeme godišnjeg odmora. Ponekad se ispostavi da naizgled dobra ponuda to zapravo i nije! Kako bi pomogli potrošačima da izbjegnu neugodna iskustva prilikom organizacije godišnjeg odmora putem interneta, Mreža ECC želi podići svijest potrošača o mogućem povećanju cijene tijekom procesa rezervacije.

10 savjeta za potrošače kako bi se izbjegla neugodna iznenađenja za vrijeme online rezervacije godišnjeg odmora:

  • U cijenu moraju biti uključene sve naknade

  • Provjerite jesu li uključene i dodatne usluge

  • Ostavite si dovoljno vremena za proces rezervacije

  • Provjerite da funkcija „fleksibilni datumi“ nije unaprijed postavljena

  • Osiguranje? Saznajte što je sve uključeno!

  • U EU-u nije dozvoljeno od strane trgovca unaprijed označiti mogućnosti rezervacije (označiti kućicu)

  • Postoji mogućnost dodanih naknada za korištenje kreditne kartice

  • Napravite print screen rezervacije

  • Savjetujemo da sve informacije provjerite dva puta

  • Provjerite svoj e-mail


Savjeti za trgovce:

  • Budite uzor drugima - usvojite vidljive modele najboljih praksi

  • Koristite transparentnu politiku isticanja cijena

  • Osigurajte brzu i stručnu službu za korisnike

  • Pozitivna iskustva zadovoljnih potrošača podijelite s drugim korisnicima


Dodatne informacije kao i predmetno izvješće dostupni su ovdje.

Izvor: Europski potrošački centar Hrvatska, 29.05.2017.