Skočite na glavni sadržaj
Centar unutarnjeg tržišta EU - Logo

Pregled mjera, politika i aktivnosti Uprave za trgovinu i unutarnje tržište Ministarstva gospodarstva

20.01.2016.

‌‌Hrvatska je pristupanjem EU preuzela mnoge obveze sa ciljem olakšavanja poslovanja i poboljšanja uvjeta na hrvatskom tržištu. Ukidanje administrativnih barijera, izrada kvalitetnijih propisa za trgovce, stavljanje naglaska na digitalnu ekonomiju, uvođenje novih praksi u potrošačkoj politici i stvaranje kvalitetne podrške hrvatskom izvozu samo su neke od najznačajnijih aktivnosti koje su doprinijele boljoj integraciji hrvatskog gospodarstva na jedinstveno tržište EU-a.

Europska komisija je prepoznala aktivan hrvatski angažman i doprinos funkcioniranju jedinstvenog tržišta EU-a, ocjenjujući ga iznadprosječnim. U području transponiranja EU zakonodavstva u hrvatsko nacionalno zakonodavstvo, Hrvatska i dalje ima najbolje rezultate u odnosu na ostale države članice. Također, zabilježen je značajan napredak u funkcioniranju hrvatske Jedinstvene kontaktne točke za usluge, koja pruža informacije o uvjetima poslovanja u Hrvatskoj, prvenstveno za pravo poslovnog nastana i slobodu pružanja usluga.

Uprava za trgovinu i unutarnje tržište Ministarstva gospodarstva glavni je koordinator integracije hrvatskog tržišta na jedinstveno tržište EU-a te je objavljen pregled najvažnijih provedenih aktivnosti Uprave, kao i aktivnosti u tijeku, za vremensko razdoblje od siječnja 2012. do kraja 2015. godine.

Izvor: Ministarstvo gospodarstva, 20.01.2016.