Centar unutarnjeg tržišta EU - Logo

Zaštita potrošača u Hrvatskoj

Želite zaštititi svoje ekonomske interese i ostvariti svoja potrošačka prava u Hrvatskoj?

Zaštita potrošača u Hrvatskoj

Zaštita potrošača u Hrvatskoj vam pruža informacije i savjete o vašim potrošačkim pravima u Hrvatskoj te o tome kako ih ostvariti.

Dostupna su vam i Savjetovališta za zaštitu potrošača u Hrvatskoj (Osijek, Pula, Split i Zagreb) u kojima vas stručnjaci (pravni savjetnici) savjetuju svakim radnim danom od 8 do 16 sati putem telefona, elektronskom poštom, običnom poštom te osobno. Također, možete ih kontaktirati i putem potrošačkog info telefona (072/414-414), svakog radnog dana od 10 do 16 sati.

Putem Centralnog informacijskog sustava zaštite potrošača možete zatražiti mišljenje na odredbe Zakona o zaštiti potrošača, savjet vezano uz prava potrošača u odnosu s trgovcem, kao i podnijeti zahtjev za inspekcijskim nadzorom.